Sunday, July 19, 2009

Ehem2!!My turn..

Dah2..aku perlu hentikan taktik fifir yang cuba memporak-perandakan bahasa Malay kite..aku QALIZ..so aku rasa fifir dah post byk sgt "art' dia..actually nothing to say..but aku just nak luah perasaan aku mengenai h6P3..ok2..1stly--masa aku 1st jejak kaki kat dalam kelas dinamika,aku dah nampak masa depan aku akan gelap kat matrix..coz kelas 2 cam kelas murid2 bisu+pekak..sengoi je..(cam xde feeling la)..as time past--environment started to change..semua dah dpt 'grab' cne tanak tensen ble kat matrix..aku mula rasa happy sesangat..ye ar..yg pekak n bisu semua dah kembali normal tatkala keadaan mngizinkan..
Tapi part paling best is semua cam anggap dah adik beradik n semua cam understanding ssgat..of coz ada few this and that but normal la..maybe kowg yg bukan asal H6P3 baca,akan rasa cam aku nak promote kelas..bajet good je..tp facts laa..aku rasa sendiri..
OK..mgkin ada yang cakap dalam kelas kitorg ada clan means cam--aqlily,qaliz,fifir,alang,radh,amin,aiman..hello!!no clan2 k..kitorg dalam kelas ok jek..jgn wat spekulasi k>>i xske..
dats all..adoyai!!

No comments:

Post a Comment